WVDIAL a IP

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 4 20:21:57 CET 1999

Karel Tejnora wrote:
> Rozbehnul jsem wvdial v pohode, ale po korektni prohlaseni
> se pokusi serveru vnutit IP adresu mou (local host). Nevite jak
> mu to mam zatrhnout - me je adresa dinamicky pridelena od proviedra.

wvdial neznam, ale predpokladam, ze pouziva pppd. Tomu se na nastavit
jake ip adresy ma pouzit. Pokud je chcete dostat od druhe strany, pak
zkute nasledujici:

pppd 0.0.0.0:0.0.0.0

(lze nastavit napr. v /etc/ppp/options). Take existuji parametry:

noipdefault
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote

ktere jsem ale nikdy nezkousel. Blizsi info viz man pppd.

David Kuzela

P.S.: Kdyby ani to nechodilo, prave smolim navod, kterak se pripojit k
      internetu; jeste neni hotovy, ale muzu vam to poslat.
      [je sice zamereny na Debiana a VOL, ale nijak striktne]

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]