Licq

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 4 20:49:23 CET 1999

Miroslav Lednicky wrote:
>     Zdravim vsechny!
>
> Chtel jsem si na Linuxu pohrat s ICQ (nikdy jsem to nezkousel) a tak
> jsem si nekde
> vyhrabal ICQ klienta Licq. Po nejakem trapeni jsem to zkompiloval a
> rozchodil,
> ale nechce se to spojit s ICQ severem. Nema s tim nekdo nejake
> zkusenosti?
> Je fakt, ze ty servery neodpovidaji ani na ping a to se mi zda divne,
> ale
> www.mirabilis.com mi taky na ping neodpovida a do Netscapu se to natahne

Mate nastaveny server icq.mirabilis.com? Prave ted jsem na nej pripojeny.
Pokud ano, zkuste jiny (icq2.mirabilis.com atp. imho bezel jednu dobu icq
server i na bajtu, mozna je tam porad...).

Zkousel jsem ping i telnet na port 4000, kam se pripojuje icq - ani jedno
nefunguje, ale licq ano. Mozna by stalo za to vyzkouset jeste nejakeho
klienta (jestli chyba neni v licq) - napr. micq je skvela vec.

David Kuzela

P.S.: Pokud budou problemy pretrvavat, muzu vam poslat svoje konfiguracni
      soubory nebo i binarky.

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]