Mylex DAC960PD

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 4 20:55:57 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Jiri Kulhan wrote:

> Dobry den,
>
> chtel bych provozovat tento radic pod Linuxem, nejlepe na Alphe . Mate s tim
> nekdo zkusenosti, je tam na to vubec driver ?

Mam takovou zkusenost, ze bych mohl poslat sve sedive vlasy do konference,
kdyby to slo :)
Ted vazne: Mame tady AplhaServer 800. Jelikoz je to jeste pomerne
novy stroj, tak jsem na nej nejdrive nemohl sehnat prislusne bootovaci
image. Ty co byly soucasti RH 5.0 (tusim) vubec nefungovaly a nakonec mi
tu nekdo poradil v konferenci nejakou adresu, kde jsem nasel potrebne
bootovacky. To byl jeden velky problem. Ale ten jsem vyresil, a mel jsem
celkem radost, kdyz jsem videl znamy bootovaci proces na stroji, kde
Linux nikdo nepredpokladal.

Ovsem problem nejvetsi nastal v te chvili, kdy jsem se mel dostat k tomu
radi Mylex. Driver do Linuxu sice existuje, ale je tam vyzadovana verze
firmwaru vetsi nez 3.5x. Ano tusite spravne, tenhle radic mel verzi 2.xx,
kde jeste navic neni mozny upgrade pomoci flashnuti. To by se to muselo
posilat nekam za velkou louzi, kde by vymenili EEPROMky. Smula.

Takze na zaver jedna rada: Zkontrolujte verzi firmwaru na radici, pomoci
prilozench disket to jde. Pokud budete mit verzi vetsi jak 3.5x, tak
stejne provedte flash ze stranek www.mylex.com na nejnovejsi.

V pripade potreby mam jeste nekde schovany pomerne podrobny navod od pana
Palucha z teto konference na instalaci Linuxu na Alphaserver.

R.V.

Dekuji, >