Parametr pthread_create - dotaz na C++ckare

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Únor 5 01:05:43 CET 1999

Stanislav Meduna (stano na trillian.eunet.sk) wrote:
: class MujThreadT
: {
:  public:
:   static void * muj_thread(void *xx);
:
:   void * moja_skutocna_funkcia();
: };
:
: void * MujThreadT::muj_thread(void *xx)
: {
:   return ((MujThreadT *) xx)->moja_skutocna_funkcia();
: }
:
:
:   pthread_create(p, a, &MujThreadT::muj_thread, &Muj);
:

 Neni uz lepsi rovnou napsat
pthread_create(p, a, (void *(*)(void *))&MujThreadThreadT::muj_thread, &Muj)
? Myslim, ze tyhle typy pretypovani by mely fungovat u vsech kompilatoru,
vychazeje z toho, ze this je v podstate prvnim parametrem funkce.

 Mimochodem, neexistuje pod Linux jina knihovna, nez ona od Xaviera Leroye?
Zda se mi, ze ma zbytecne naroky a navic je v nekterych vecech i pomala -
treba pri pristupu k lokalnim promennym threadu - get/set specific.

--
		http://www.kolej.mff.cuni.cz/~rat