Niekolko problemov

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 5 09:59:05 CET 1999

On 4 Feb 99, at 21:37, sadlon.milan na slsp.sk wrote:

> 1.) Hned po starte zacne vytacat nejake cislo. Zistil som, ze to cislo je
> v /etc/sysconfig/network-scripts/chat-ppp a ze to vsetko ma na svedomi
> opakovane spustanie /usr/sbin/chat. Cim viac po tom patram ako to zrusim,
> tym sa viac zamotavam a uz fakt neviem co s tym. Skratka nechcem sa nikde
> pripajat. Takze, staci mi vymazat ten chap-ppp, alebo to treba vyhodit
> niekde v inicializacnom subore? (uz som prehladal aj
> /etc/inittab,/etc/rc.d/* a asi som uplne slepy) :-(

To se ale jiste nenastavilo samo, ja bych se kouknul nekam +-
/etc/sysconfig/network-scripts/ppp0...

a v tom souboru bych na radku

ONBOOT=YES
dal NO

nebo se to same necha udelat z control-panel pod X.

> 2.)  Potreboval by som, aby sa ku mne mohli prihlasovat ludia z Win95 cez
> "Telefonicke pripojenie siete". Modem mi zdvihne, ale po chvili na Win95
> vypise, ze sa nepodarilo spojit. Snazil som sa nieco nadstavovat v
> /etc/mgetty+sendfax/, ale nie je to boh vie co. Vo /var/log/log-mg.modem

Na to budete potrebovat prelozit mgetty, protoze aby tohle skutecne
pekne chodilo potrebujete AutoPPP, coz se vyrobi prekladem  mgetty s
parametrem -DAUTO_PPP a odkomentovanim radky s /AutoPPP v
/etc/mgetty+senfax/login.config

Plus samozrejme nejake ty adresy v konfiguraci ppp a povoleni
ip_forwardingu v jadre, ale to je skutecne spise na tu knihu, protoze
to je tema minimalne na clanek do linuxovych novin :-))

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.