RH5.2 g++ problem...

Stanislav Pavlicek stanley na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Únor 5 12:18:24 CET 1999

Cau vsichni!

   narazil jsem na zvlastni problem: Mam standardni instalaci x86 RH5.2 a
pri kompilaci jakehosi programu mi configure vratil hlasku, ze mi
nefunguje g++. Tak jsem ho zkusil spustit rucne z radky a vratil hlasku
"undefined reference ...". Myslel jsem teda, ze jsem neco spatne
nainstaloval, tak jsem se lognul na jine RH5.2 linuxy (uz asi tak 6) a
vsude to same. Nemate nekdo poneti jak by se to dalo vyresit?

P.S.: Jestli muzete, tak mi odpovezte primo (ne do konference)...

Diky.

						    ST&A
---
 Stanislav Pavlíček