JOKE: Editor registru pro Linux

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Únor 5 13:12:29 CET 1999

Dne Čt, 04 únor 1999 David Pospisilik napsal(a):

>Jo, tak nejak... Uz jsem prolezl ten jejich web. Nejaka nemecka firmicka
>udelala distro s KDE a par svejma aplikacema a opravdu pridala neco jako
>WI*DOWS registry - jak odporne.....

No ja se priznam, ze na nejakou podobu registry bych si zvykl velice rad.
Hlavne v okamziku, kdyz bych je mel stejne jako /proc dostupne pres /registry
a mohly by si tam programy davat sva nastaveni. Pak by mi bylo jedno, jestli
vse bezi na Debian, RH, popr. cimkoli jinem, jak jsou udelany soubory v /etc,
/usr/etc, /usr/local/etc, $HOME/etc, .... Libilo by se mi to jako $ENV, ktere
jsou ale dost flat, bez jakekoli struktury, ktera by mohla byt zajimava. Navic
by to melo jednu zasadni vyhodu. Nechodilo by se pro vsechno do filu, ale pri
startu by se spustilo spousta skriptu xxx2registry...

Pujdu se tam podivat a uvidim.

telcontar

P.S.: Vidim, ze jsem asi dost divnej.