Emacs pod X a klavesy DEL a BACKSPACE

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Pátek Únor 5 13:27:49 CET 1999

On Fri, 5 Feb 1999, Tomas Kouba wrote:

Opravdu by me zajimalo, co to ma spolecneho s linuxem.. cz.comp.editors by
asi byla vhodnejsi konference, ne?

> Jak presvedcit emacs (ale i xjed), ze DEL a BACKSPACE jsou dve
> rozdilne klavesy. Mam RH 5.1, KDE, cestinu (myslim Yenyova) bez
> preload.

Pro emacs asi

(global-set-key [delete] 'delete-char)

Ale Xy Vam musi ty dve klavesy rozlisovat, viz. program xev.

> BTW Co napsat do .emacs aby byl pri spusteni zapnuty highlighting a

(transient-mark-mode t)  nebo neco jineho?

> zvyrazneny blok? Pak by se mi taky libilo C+PgUp na zacatek souboru a
> C+PgDn na konec (C+Home a C+End snesu taky).

(global-set-key [C-home] 'beginning-of-buffer)
(global-set-key [C-end] 'end-of-buffer)

(Asi, pisu to z hlavy, pro PgDn si musite zjizstit zkratky klaves.)

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/