Hleda se FTP server pro easyLinux (Re: JOKE: Editor registru pro Linux)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Únor 5 13:32:33 CET 1999

Dne Čt, 04 únor 1999 David Pospisilik napsal(a):

>Jo, tak nejak... Uz jsem prolezl ten jejich web. Nejaka nemecka firmicka
>udelala distro s KDE a par svejma aplikacema a opravdu pridala neco jako
>WI*DOWS registry - jak odporne.....

Zdravim jeste jednou.
Neni zde nekdo, kdo by byl ochoten umistit na svem ftp serveru image
jejich CD? Protoze oni nemaji rychly ftp, musi si ho clovek za $6 koupit.
Pravdepodobne jde o postovne a na jejich strankach tvrdi, ze kdyz jim nekdo
nabidne rychly ftp server, ze to na nej radi uploaduji.
Kdyz uz chceme neco kritizovat, otestujme si to. Protoze nevim, komu vsemu to
poslat, posilam to do konference.

Dik,
	Oto Buchta