RH 5.1 2.2.0 + plotter HP PainJet

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Únor 5 13:32:40 CET 1999

Preji dobry den !

Instaluij na jeden stroj linux a k dokonalosti mi chybi uz jenom
jedno : Jak zprovoznit plotter ?

Nikdy jsem ho nevidel - pry se pripoji do bezneho LPT portu. No jo,
ale co dal ? Jak mam nastavit kernel a dalsi veci, aby to chodilo ?
Jde hlavne o to, aby se daly "tisknout" vykresy z programu VariCAD.
Mate s timhle nekdo nejake zkusenosti ? Ovlada ta vecicka ps nebo to
ma jiny, specialni format ? Jsou potreba specialni ovladace ?

 Jak se da co nejjednosussim zpusobem nastavit linux, aby tisknul ? V
literature je to popsano dost slozite - fronty, magicke filtry apod.
Jde to nejak "primitivneji" ?

Dalsi dotaz s tim taky souvisi. Ke stroji se bude obcas pripojovat
externi ZIPka. Zatim je podpora napevno v kernelu a ZIPka funguje
dobre. Co se ale stane, Kdyz se na portu bude vyskytovat plotter ?
Podle vseho bych mel podporu tisku+ ext. ZIPky (ppa) sestavit jako
moduly. Ale neslo by to pripojit oboji najednou (pruchozi ZIPka) ?
Kdysi jsem slysel, ze v jadrech 2.2.x to pujde, ale nevim, jak.

Pokud by to slo, jak se to bude chovat bez ZIPky - plotter naprimo v
LPT portu ? Potreboval bych funkcni nastaveni pro oba pripady.

Pokud by to neslo, jak se da zautomatizovat zavadeni modulu ppa ? V
KDE mam na plose zastupce, ktery na klepnuti mysi primontuje
/dev/sda4 do .mnt/zip. Slo by nastavit, aby se pomoci zastupce
provedl mount/umount soucasne se zavedenim/uvolnenim modulu ?

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s