Tisk obrazku?

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Pátek Únor 5 13:23:10 CET 1999

Mam dotaz, ktery sovisi s Linuxem jen okrajove, jde o platformu, ktera
je k dispozici.

Takze mam obrazek: asi 3000x8000 bodu, same jemne cary a pismenka. A
potrebuju ho vytisknout, tak aby bylo neco videt, t.j. na nekolik
stranek rozkouskovane. Otazka zni pomoci jakeho programu to udelat. xv
se mi nejevi ze by to umelo, gimp take ne. Ma nekdo napad?
--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |