bootpc a bootps

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pátek Únor 5 13:23:28 CET 1999

Diky za vsechny odpovedi a rady.

Neco uz jsem vyzkousel a implementoval. Dost me totiz vydesilo, kdyz
se mi na siti objevilo neco ciziho.

Chtel bych se jeste zeptat, jak jinak byste zabezpecili linuxovy
server proti moznemu pruniku z vnitrni site, aniz by bylo nutne
nejak drasticky pritvdit jinak liberalni bezpecnostni politiku?

Priklad: Obcas se stane, ze je potreba z "ciziho" pocitace prenest
nejaka data a nejrychlejsi je pripojit takovy pocitac na sit
a data presypat. Jenze pak staci nechat chvili "cizince" bez dozoru
a behem chvilky si muze zmenit IP a v klidu prohlizet adrere
exportovane pres nsf.

hp