ADMIN: diakritika v cz.comp.linux

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pátek Únor 5 13:55:32 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> Branilo by neco existenci cz.comp.linux.ascii? :)
> (Ovsem navrhuji, aby implementaci museli zaridit ti, co se
> nenabodenickovane grupy dozaduji.)

jiste branilo a totiz to ze vy co pouzivate cestinu byste meli svou a my
svou skupinu a uz vidim jak to co napises tady s cestinou budes psat
jeste nekomu jinemu na ascii
vzhledem k tomu ze pouzivam pro news NN tak mi je celkem jedno zda nekdo
cestinu pouziva ci nikoliv
ale jak jsem zjistil obcas jsou problemy s MIME a pak to vypada udesne
proto cestinu pouzivam minimalne

ps. pod cestinou rozumej ceske znaky s hacky a carkami
--

							= lenin =
a ze ja sem ve~c~nej co?