Prava pro VFAT filesystem

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pátek Únor 5 14:02:27 CET 1999

Martin Horak wrote:

> To je presne ono. Moc dekuji.
>
>                 Martin Horak

doporucoval bych spise vytvorit si skupinu uzivatelu kteri maji mit
pravo zapisu na ten vfat disk, uvedom si ze na nej nelze dat quotu a
pokud das tohle tak tam muze psat vzasade kdokoliv
takze bych to videl spis na gid=xxxx,umask=002
kde xxxx = cislo nejaky skupiny, treba vfatusers ci tak neco
--

							= lenin =
a ze ja sem ve~c~nej co?