[radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu] (fwd)

Jan Derfinak ja na demax.sk
Pátek Únor 5 14:42:13 CET 1999

To nejak nepreslo za 2 dni. Skusam to znova.

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 3 Feb 1999 11:00:15 +0100 (CET)
From: Jan Derfinak <ja na bigmax.demax.sk>
To: linux na linux.cz
Subject: Re: [radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu]

On Wed, 3 Feb 1999, Milan Molnar wrote:

> ----- Forwarded message from Radek Machacka <radekm na sco.com> -----
>
> From: Radek Machacka <radekm na sco.com>
> Subject: SCO Flash - uvaha o Linuxu
> Date: Tue, 2 Feb 1999 14:35:00
> To: radekm na sco.com
>
> Zdravím,
>
> dovolui si Vám zaslat zajímavý rozbor mého kolegy ohledne porovnaní moznosti
> SC Unixu a Linuxu.

Podla mna je zbytocne sa na tuto temu vobec bavit. Myslim si (a dokonca som to
cital aj v nejakej analyze, ktoru robil SUN), ze SCO ma realny strach z
linuxu a podobne spravy mi pripadaju ako krce umierajuceho. Pokial firma
straca trh (zisky), je potrebne jej porovnania brat s velkou rezervou.

IMHO: V tej analyze SUN vysvetloval preco on nema strach z linuxu. Tvrdilo
sa tam (zjednodusene a povedane mojimi slovami), ze SCO Unix a linux
oslovuju low-end zakaznikov, ktory pouzivaju low-end HW (intel). Naproti
tomu Solaris oslovuje High-end zakaznikov, ktori pouzivaju High-end HW
(sparc).

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----