MC a obsah *.rpm souboru

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 5 20:37:22 CET 1999

On 5 Feb 99, at 17:02, Jaroslav Honsa wrote:

> Dobry den,
>
> prosim Vas, jak se presvedci Midnight Commander, aby vypisoval cely obsah
> .rpm souboru? Nemohu to nikde najit, urcite to v konferenci bylo, v RH5.1
> mi to slo a ted se stejnymi konfiguraky na RH5.2 ne! Je to asi nejaka
> blbost, protoze ten script z mc na vypis rpm funguje spravne.

Ne ten script je spatne, musi se udelat dve veci, exportovat v nem
LC_ALL=C a LANG=C, original tam ma jen LC_TIME, coz nejak nefunguje
(nezkoumal jsem prilis proc)

Potom se tam vystup filtruje pres sed, ale ten regularni vyraz pro
filtrovani neni spravne, je v nem potreba smazat [-t], tak jak to
pisu, proste odstrani ty ctyri znaky. Nevim presne co delaji, a
nechtelo se mi kvuli tomu hledat popis RE, ale bez nich to chodi
spravne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril ji tak jak ji panbuh stvoril.
    A stal se ateistou.