jak rozchodit dial-up,pppd ?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Únor 5 20:57:02 CET 1999

Robert Drozda wrote:
> Dobry den,
> Snazim se o $SUBJ a moje skripty konci s
>
> :serial connection established
> :using interface ppp0
> :connect ppp0 <--> /dev/modem
> :serial line is looped back
> :exit

S touhle chybou jsem se nikdy nesetkal, takze me berte s rezervou:
Ukazuje /dev/modem kam ma?
Mate nastavene ppp0 jako defaultroute?

> Uvitam jakekoliv kucharky a navody na siti, protoze tohle asi bude
> nejaka blbost a ja budu mit urcite spoustu dalsich dotazu.

Zplodil jsem navod popisujici jak se z Debiana pripojit k Video-on-Line,
ale myslim, ze by mohl byt pouzitelny i pro jine providery (a samozrejme
i distribuce). Lze ho nalezt na na http://www.volweb.cz/kuzela. Veskere
navrhy a pripominky jsou vitany.

David Kuzela

P.S.: Vypustil jsem ho o neco drive, nez jsem planoval, takze to berte jako
betaverzi a pripadne (zejm. gramaticke) drobne chybky prosim tolerujte...

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]