Jak zjistit rychlost spojeni [modem <->modem]

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pátek Únor 5 22:52:35 CET 1999

David Kuzela wrote:

>                                     ^^^^^^^^^^^ Presne to je to co chci.
> Bohuzel se mi nedari ji nikde vydolovat. Mam nastavene debug u pppd,
> verbose u chatu a presto dostanuj jenom nasledujici:
>
> Feb  4 08:39:36 twoflower chat[343]:  115200^M
> Jedine co se dozvim je rychlost serioveho portu...
> Modem mam nastaveny na X3 a podle manualu by mel po spojeni vracet CONNECT
> XXXX, kde XXXX neni vysvetleno, ale predpokladam, ze je to prave ta rychlost.
> Napadlo me, zda problem neni v tom, ze v podle chatscriptu ocekava CONNECT -
> nelze mu nejak naznacit, ze za tim CONNECT ma nasledovat jeste cislo?

Vzdyt to cislo tam mate, tech 115200. Jenze to je rychlost mezi modemem
a pocitacem. Doporucuji prostudovat manual k modemu a najit parametr,
kterym se rekne modemu, aby ukazol to, co chcete. Nepatri to ke
standardnim prikazum. Treba Motorola Power 28.8 ma prikaz AT\V2 nebo
AT\V3 nebo AT\V4, Modemy s Rockwell chipsetem maji ATW1 a ATW2, AT\V1 a
ATS95=..., coz umoznuje nastavit spoustu ruznych variant vypisu.

Zdravi

Petr Soucek