Kompilace

Tomas Nemec tomas.n na atlas.cz
Sobota Únor 6 10:12:56 CET 1999

Martin Mares wrote:

> Zdravim,
>
> > Mam problem s kompilaci programu "gtk-engines-CVS" a  "gtk+-CVS" ,
> > zdrojove texty neobsahuji soubory "./configure" takze nevim jak vytvorit
> > "Makefile" a zkompilovat programy.
>
>    Pokud tam je soubor Makefile.am, pak spustenim "automake".

> Makefile.am tam je , ale po spusteni automake me to vyhodi tyto hlasky.

[tom na localhost gtk-engines]$ automake
perl: warning: Setting locale failed.
        LC_ALL = (unset),
        LANG = "cz"
automake: configure.in: required file `./mkinstalldirs' not found
automake: configure.in: required file `./missing' not found
configure.in: 28: required file `./config.guess' not found
configure.in: 28: required file `./config.sub' not found
automake: configure.in: required file `./config.guess' not found
automake: configure.in: required file `./config.sub' not found
automake: Makefile.am: required file `./INSTALL' not found
automake: Makefile.am: required file `./COPYING' not found

tom.