SGI & linux

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Sobota Únor 6 19:05:25 CET 1999

> chtel bych se zeptat, zda tu nekdo provozuje linux na SGI
> a byl by ochoten mailem poradit (s instalaci - stavajici IRIX5.2
> bych rad zachoval pro pripad neuspechu...).

Neprovozuji rutinne, protoze stale jeste nejsou iXy. Co presne Vam u
te instalace nejde?

> Jeste by me zajimalo, jak je to s rychlosti. Jedna se
> o nejaky zakladni model INDY, R4600, 175MHz. Da se to
> (alespon radove) srovnat s nejakym Intelem ?

Posilal jsem kdysi do SGI/Linuxove konference vysledky benchmarku.

 I just got back from vacation and started to clean my mailbox -- sorry
 if you had to wait for this email.