pppd - necekana smrt

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Sobota Únor 6 23:34:18 CET 1999

On Sat, 6 Feb 1999, zdenek nemec wrote:

> zdravim
>     uz tady pekne dlouho zkousim zkonfigurovat linux (suse5.3 - 2.0.35) pro
> dial-up k memu isp - prekompiloval sem si kernel s podporou ppp a slip a
> vsim co stim souvisi (networking) vzal sem ppp howto a presne podle nej
> nakonfiguroval vsechno jak je to popsany ALE v kppp(ktery sem taky
> nakofiguroval pro pap (kde)) mi po vytoceni cisla oznami pouze pppd -
> necekane umrel - ???! tail /var/log/messages nic souvisejiciho neukazuje...
> zkousel sem to i z konzoly pomoci minicomu a po prihlaseni a spusteni
> [...]

Nedavno jsem to take resil. Klasicke pppd mi fungovalo dobre. Pomoci kppp
jsem se nemohl spojit. Nejprve jsem musel udelat upravy v
/etc/ppp/options:
- vyhodit 'lock' a
- vyhodit 'connect /etc/ppp/connect' - volani chat

Potom jsem nastavil v KDE kppp.bin:
- overeni  - skriptem !! u ISP se take overuji pomoci PAP, ale nekde v
dokumentaci jsem se docetl, ze mam nastavit 'skript' - tedy nikoli PAP;
soubor /etc/ppp/pap-secrets to cte potom dobre
- potom si to chce pohrat s timeotem modemu (mam 90)
- a s timeoutem pppd (mam 120)
... asi to jsou velke hodnoty, ale pri mensich mi to 'chcipalo' ma stejne
hlasky jako vam

	S pozdravem
--
        		  *** Ondrej Rusek ***
		GYmnazium BOzeny Nemcove, Pospisilova 324