(none)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Neděle Únor 7 02:18:54 CET 1999

zhabala na telecom.cz wrote:
> Chtel bych na /dev/hdb3 nainstalovat W98, ale nevim co napsat do lilo.conf
> Slackware liloconfig mi vygeneroval nize uvedene, ale to nefunguje, protoze
> kdyz pak pri bootu vyberu Windows98 tak to vytuhne
>
> -------------- lilo.conf -----------------
> other = /dev/hdb3
>   label = Windows98
>   map-drive = 0x80
>    to = 0x81
>   map-drive = 0x81
>    to = 0x80
>   table = /dev/hdb

rekl bych ze problem je v tom poslednim radku
po premapovani totiz uz nemuze pouzivat tabulku z hdb ale mel by
pouzivat tabuku z hda (disky se prohodi navzajem) ale jisty si tim
nejsem
takze bud presunout radek table za label a nebo prepsat na hda (byl bych
pro presunuti)

jinak vzhledem k tomu ze mas na prvnim disku jen 2 primarni partition
pak nejlepsim resenim je dle meho instalovat OS2 bootmanager
tzn. pomoci PQMagicu zmensit swap a extended parition(nejpis to bude o
1MB tak aby zmensni odpovidalo presne jednomu cylindru) a do vznikleho
mista naisntalovan OS2 boot manager z jiz zminovane PQMagicu
dale pak je nutne vsechny bootovatelne partiotion pridat do menu Boot
Manageru a ten nastavit jako aktivni partition
u obou linuxu je navic nutne naistalovat lilo do superblocku
tento zpusob pouzivam bez nejmnsich problemu proto ho doporucuji