jak rozchodit dial-up,pppd ?

Motycka Mojmir mmotycka na elaso.cz
Neděle Únor 7 13:39:31 CET 1999

Zdravím,
 muj provider pou3/4ívá NT server pro poipojení, a kdy3/4 jsem podepisoval
smlouvu, zjistil jsem, 3/4e mi s poipojením moc nepomohou, nebot jsem první s linuxem
(teda vlasni eímkoliv jiným mimo svit M$).

pou3/4ívám následující skript:
#!/bin/bash
exec pppd connect 'chat -v "" ATX1M1L1DP24377 CONNECT "" ' \
          /dev/modem 115200 noipdefault crtscts modem \
          kdebug 0  defaultroute name moje-jmeno

mám definovány soubory:
/etc/ppp/chap-secrets
# Secrets for authentication using CHAP
# client    server  secret          IP addresses
moje-jmeno    *     moje-heslo          -

a také:
/etc/ppp/pap-secrets
# # Added by linuxconf
# Secrets for authentication using PAP
# client    server  secret          IP addresses
moje-jmeno   *      moje-heslo            *

moje-jmeno nahradit username pod kterým se hlásíš k providerovi
moje-heslo -> toté3/4

Pro zrušení spojení pou3/4ívám:
#!/bin/sh
# find the pid and INT the process
PID="`ps x | grep pppd | grep -v grep | sed -e 's/^\ *//' | sed -e 's/\ .*$//'`"
kill -INT $PID
sleep 1
# remove any stale lock file
rm -f /var/run/ppp0.pid
kill -9 $PID
echo "=================linka polo3/4ena"

A funguje to bez problému.

Prosím zkušenijší aby mne nekamenovali. Prosti jsem to rozchodil, je to
funkení i proti M$ a o to tu také jde. Zajisté najdete nijakou chybu,
nebo pitomost, ale chodí to i proti jiným providerum, kteoí mají M$
systémy nevracející klasické  ..ogin:    ..asswd:    atd. ...

Mojmír Motyeka
mailto://mmotycka@elaso.cz