Klavesnica v Xterme

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Pondělí Únor 8 10:34:56 CET 1999

Doma som si nainstaloval slovensku klavesnicu + locales podla SALovho
navodu a chodi to vskutku OK, aj v Netscape aj v Xterme. Pouzivam RedHat
5.0 (chcelo to rpm -i --nodeps XKB-czsk-forcedIM-0.03-5.i386.rpm). Doma
je grafika nejaka S3.

A teraz problem:

V robote som nainstaloval tu istu distribuciu a klavesnicu+locales z
tych istych balikov, ale slovenska klavesnica nechce za ten svet chodit
v xterme - konkeretne nejdu slovenske znaky µąč»ľýáíé (horna rada) a
pod., ani s pouzitim mrtvej klavesy. Zaujimave je, ze napr. dlhe á é í ú
idu. Inak ked do clipboardu (ako inak to nazvat? :-))

V Netscape slov. klavesnica ide.

PS: IMHO rozdiel je len v adapteri/Xserveri: doma S3, v praci nejaky
Tseng.
--
Branislav Vartik
oddelenie komunikacii