zaciname s linuxem

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Únor 8 11:54:28 CET 1999

Takze Monkey je nejlepsi vec na vyzkouseni si Linuxu, protoze:
a) nikde nevytvaris zadny partition ani nic jineho
b) rozbalis 7 spakovanejch souboru a vsechno funguje od zacatku uplne bez
problemu
c)muzes si vyzkouset Apache, Sendmail, Xy...
d) kdyz zjistis, ze te to nenadchlo tak proste smazes jeden 30 MB adresar
a je po Monkey

P.S.: Ja s Monkey taky zacinal

					Valy