JOKE: Editor registru pro Linux

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 8 12:55:45 CET 1999

bravenec na optimit.cz wrote:
> Jeste k tem registrum, protoze me opravdu pobavilo, jak mi tohle
> nekteri sezrali i s navijakem:
> Netusil jsem, ze uz neplati nadpis tohoto tematu
> "JOKE: Editor registru pro Linux"
>
> PS: Neberte vazne kazdou kravinu, kterou napisu ;-)

osobne sem se do diskuse nezapojil protoze mi prijde zbytecna
a) nepouzivam KDe
b) raci prepisuju textovy soubory nez to hledat nekde v chaosu
ale nemohu na tenle prispeveke nereagovat
vy to mozna vazne nemyslite ale na EIT to rozhodne vazne myslej
a ten jejich projekt easy linux, no skoda mluvit, to uz si clovek rovnou
muze nainstalovat 95ky(tohle samo nemyslim vazne, ale ten projekt je
dost pripomina)
i kdyz mozna to bude vyhoda a linux se rozsiri i do rad BFU, to ukaze
cas
--

							= lenin =
proste lenin