[Q] xcdroast a vypalovacka HP 8100

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 8 13:23:00 CET 1999

Petr Novotny wrote:

> Nezkousel jsem to - ale neni nahodou v kernelu podpora pro emulaci
> SCSI nad ATAPI?

doporucuji precist si tento a vsechny jim doporucovane dokumenty
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/CD-Writing-HOWTO
dale pak podle tohoto dokumentu existuje program cdrecord ktery umi
pracovat s ATAPI/IDE CD-Writery a najdete ho na
ftp://ftp.fokus.gmd.de/pub/unix/cdrecord/
--

							= lenin =
proste lenin