Jadro 2.2.1; unix2dos

Pondělí Únor 8 13:59:32 CET 1999

>      A este posledna vec. Potrebujem pod Linuxom konvertovat unix-
> style textaky na dos-style. Skusal som to cez "tr '\012' '\015\012'",
> ale nejde to. Ako by som to spravil nejako inteligentne?

Pouzit nejaky filtr. Je jich spousta, ja pouzivam fromdos & todos,
ktere jsou napsany v C (jednoduche, didakticke). Napsal je Patrick pro
svuj Slackware :-) [samozrejme lze pouzit i v RH i jinde]
Doporucuji ke studiu zacatecnikum v Linuxu a/nebo v C, jsou to
ucebnicove programy na 1 stranku monitoru.

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/other/todos.tar.gz

cd /usr/src
tar xzf todos.tar.gz
cd todos
make
mv todos fromdos /usr/local/bin

No a pak:   todos < /etc/passwd > soubor.txt
    nebo:   grep soubor | sort | todos > soubor.txt
    atd....

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution