[radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu]

Pondělí Únor 8 21:06:29 CET 1999

Cejka Rudolf napsal:

> Verim tomu, ze Linux (a jeho propagatori) muze mit problem jen jeden.
> Ale existuji uzivatele, kteri maji s Linuxem problemu hned nekolik. :-)
Proc je nutne chytat za slovo. Mineny byly IMHO reakce na tyto typy clanku.

> Takze spolecnosti jako RedHat, Caldera, SuSE a spol. mi zodpovi, kdy bude
> v Linuxu na Intelu odstranena bariera 2 GB na soubor a 128 MB na swap?
128MB swap - 2.1.x ci 2.2 (+ nove util-linux)
2GB na soubor - nepouzivejte ext2fs, ale jiny, ktery to umi. I kdyz ext2 zvlada
vic, ale to chce myslim glibc 2.1 a troska v jadre. Zalezi take na velikosti
bloku 1,2,4,8kB.
> (Nebo pripadne jine dalsi otazky podobneho razeni.)
> Ja mel dojem, ze toto je v rukou nezavislych programatoru.
Proc vsichni mluvi pouze o kernelu. Takova prtava soucast distribuce, nejakych
12MB(gz) proti 1.5GB ostatniho software v Debianu (napr.).

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|