extrakce souboru z RPM

Jan Derfinak ja na demax.sk
Úterý Únor 9 13:18:40 CET 1999

On Tue, 9 Feb 1999, Jan Sykora wrote:

> Dobry den
>
> Poradi mi nekdo jak vyextrahovat z nenainstalovaneho baliku RPM jeden
> konkretni soubor aniz by pri tom doslo k jakekoliv modifikaci databaze
> ve /var/lib/rpm a soubor se vybalil na jine misto nez je dano jeho

Pokial je nainstalovane rpm a mc tak stlacenim klavesy Enter na prislusnom
rpm baliku a potom klasicke vykopirovanie.
Pokial je nainstalovane aspon rpm tak filtrom rpm2cpio previest do archivu
cpio a potom pouzit utilitu cpio.
Ak nie je nainstalovane ani rpm tak kombinaciou dd a gzip vyextrahovat cpio
archiv a potom postupovat ako v druhom pripade.

				jano

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones