Wyse 120+ a MC

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Únor 9 13:26:26 CET 1999

Zdravicko!

Stal jsem se stastnym majitelem jednoho terminalu Wayse 120.
http://www.wyse.com/terminal/specs/120spec.htm
Konecne muze moje holka mastit v x11 karty a ja se dorvu alespon
na textovou konzolu ;-)

Provoz pod Linuxem ma vsak dva problemy.

Terminal Wayse 120 umi emulovat vt100 a nativne pracuje jako wy120 a
to vcetne cestiny :-))

Bohuzel v rezimu vt100 dela problemy Midninight Commander a to
nezobrazuje pozici kde se prave pohybujete kurzorem. Nepomuze ani
pustit mc -b.

Jelikoz terminal umi cestinu jen v rezimu wy120, tak se budu snazit
rozchodit prave tento rezim. Bohuzel opet je kamen urazu tem MC.
Tentokrat po nabehnuti se cely rozsype a vypada jako by misto
znaku co ma vykreslit, vykresli jeho escape sekvenci.

Nemate nekdo hotove funkcni terminalove definice pro orginalni terminal
Wayse 120 pod Linuxem? Terminfo dodavane s Linuxem (Debian 2.0+) trosku
nevyhovuje.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz