proc je DOSEMU verse 0.98 horsi nez verse 0.66?

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Úterý Únor 9 13:31:10 CET 1999

Obcas si chci zahrat nejake dosove hry nebo napsat neco v Turbo
Pascalu, proto abych nemusel furt rebootovat do DOSu pouzivam DOSEMU.
Obcas (ale celkem zridka) se to sekalo a nejely tam zvuky, tak
jsem se rozhodl upgradovat z 0.66 na 0.98

Ze zacatku me prekvapilo, ze to uz nebere wholedisk a odmita to
v dosu pouzivat mountnuty disky
Odmontoval jsem tedy nektere dosove disky vcetne bootovaciho
(vsechny se mi montuji pri startu protoze je pouzivam)
Nakonfiguroval jsem to,zapnul jsem to a zjistil jsem , ze
uvodni startup menu dosu vypada nejak divne.
I norton byl jaksi rozhozeny nebo co.
Dam ctrl-alt-pgDn a nic. Znovu. Zas nic.
exitemu.com byl NA JEDNOM Z TECH MOUNTLEJCH DISKU .

Kdyz jsem to killnul, nechalo to konzoli v dosti podivnem stavu,
ze ktereho ji dostal az pozdejsi restart systemu
(ostatni konzole nastesti jely)
Kdyz jsem drive killnul dosemu, bylo to naprosto v pohode a nic mi
to s konzoli nedelalo.

samozrejme celou dobu mluvim o "stabilni" verzi a nikoli o
vyvojarske.

vypada to, jako by programatori skrtli velky kus kodu ,  prohlasili
ho za slepou ulicku a zacli ho delat odznova.

Nahral jsem znovu starou verzi a PRIPADALO MI ,ZE JSEM UPGRADOVAL.

proc to tak zhorsili?