zalohovaci script

Martin Masin masin na fzu.cz
Úterý Únor 9 14:59:09 CET 1999

Dobrý den,

	chtěl bych si vytvořit nějaký script na zálohování, ale nevím
jak na to. Našel jsem jen teorii - jednou týdně kompletní záloha,
každý den pak částečné a pod. Tar také umím ovládat. Jak ale přinutit
tar, aby každý den provedl zálohu a ten soubor se jmenoval jinak, než
předchozí den, např zaloha_po.tar.gzip, zaloha_ut.tar.gzip atd.
	Zálohuji na druhý HD a některé zálohy pak kopíruju po síti
na jiný počítač (na diskety se mi zálohovat nechce).
	Nebo snad existuje nějaké elegantnější řešení? Stačil by mi
poslat nějaký ukázkový zálohovací script. Do cronu to nacpat umím.
	Díky

					Martin Mašín

Mgr. Martin Masin
Institute of Physics AV CR