Omezeni uzivatelu pres modem

Miroslav Fontan mira na fontan.cz
Úterý Únor 9 20:27:07 CET 1999

Dne  8 Feb 99 v 23:06, Dusan Sys napsal(a):

> Hello,
>
> Potrebuji omezit urcite uzivatele, kteri se pripojuji na server pres modem,
> pouze na stahovani emailu popripade aby meli moznost pripojit se pouze v
> urcitem case ( jinak by se spojeni neuskutecnilo ).
> Nevim, kterym smerem se mam ubirat. Zatim me napada pouze napsat script,
> ktery pobezi na serveru a bude monitorovat prihlasene uzivatele a podle toho
> spojeni shodi nebo pres ipfwadm zakaze pakety ze serveru ( na mail ). To se
> mi, ale nezda jako elegantni reseni.
>
> Diky za kazdou radu

Mail : Pouzivam omezeni paketu pres ipfwadm, kdy omezeni nahazuji pri
prihlasovani uzivatele a pri ukonceni /etc/ppp/ip-down pravidla pro
blokovani paketu ubiram. Nemyslim, ze by to bylo prilis neelegantni.

Casove omezeni prihlaseni : mam to nastavene pres PAM, kdy v
/etc/security/time.conf nastavuji pripadna omezeni pro login
uzivatelu v urcitych casech.

--

 Miroslav Fontán                        Bohemia.Net, Blatna
      * *       Miroslav Fontán         Internet Service Provider