MIDI port

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Středa Únor 10 10:02:08 CET 1999

Zdravim vsechny!

Mam nasledujici dotaz:

Ma nekdo nejake zkusenosti s provozovani MIDI portu pod Linuxem?
Rad bych totiz propoji sve postarsi ATARI ST (at je z nej alespon
terminal) s
PC pod Linuxem a vsechny seriove i paralelni porty na obou pocitacich
jsou obsazeny.
Na strane ATARI mam ovsem komunikacni program, ktery je schopen bavit se

i po MIDI. Nasel by se takovy protejsek i pro Linux? Tedy nejake agetty,

ktere by chodilo pres /dev/midi.
Taky by mne zajimalo, jak to vlastne funguje, protoze, kdyz jsem ty dva
propojil
a na Linuxu napsal "ls -l >/dev/midi", tak po obrazovce ATARI mi vyjela
jen
hromada nesmyslu.

Predem dekuji.

                                               Miroslav Lednicky