Sledovani site

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 10 10:20:15 CET 1999

On Wed, 10 Feb 1999, Michal Krause wrote:

> [...]

  Nebo si do /etc/syslog pridejte radek
	*.*			/dev/tty12

A informace vam to bude krome do ruznych logu vypisovat na terminal tty12

Michal

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |