samba a dve sitove karty

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Únor 10 09:55:08 CET 1999

On 10-Feb-99 MP (el. adresa) wrote:

> samba UMI byt wins klientem a/nebo serverem - DNS pro Sambu NEPOTREBUJETE
Nevim, co tím myslíte, ale funkce gethostbyaddr (nebo tak nejak), která hlásila
chybu, na linuxu dle mého názoru bude používat službu DNS a ne WINS. Pokud se
pletu, tak mě někdo opravte.

> obecne bych spis doporucil spolupraci wins a dns (tzn. oba od MS) - to vam
Co je tím myšleno? Spuštění serverů wins a dns na NT serveru?
Předpokádal jsem, že DNS server se standardním způsobem rozběhne na linuxu
(vzhledem k dotazu v tého konferenci :-), WINS server pro windows bude dělat
SAMBA.

> umozni pouzivat dns klienta na wins/dhcp siti.

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 10-Feb-99
Time: 09:46:48