SB16 VibraX PnP

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Středa Únor 10 12:33:47 CET 1999

     OMLOUVAM SE, ALE Z NEJAKEHO ZAHADNEHO DUVODU TO NEPOSLALO SUBJECT

Zdravim,
  mam vyse zminovany %SUBJ a mam s nim nasledujici problemy. Prodava se jako
100% compatible with SB16.

  Hned na zacatek reknu, ze ovladace Alsa nepodporuji tuto zvukovku, takze
nedoporucovat Alsu.

  Kdyz jsem v BIOSu zapnul, ze nemam PnP OS tak mi nastavil zvukovku na DMA 1
a 3. Ostani nastaveni sou v tehle situaci irelevantni. Potiz je v tom, ze
druhe DMA ma byt 16-bitove a to jsou pouze 5,6,7. Takze sem to vypnul a
zkusil jinak. Jak donutit SB16 PnP aby mel druhe DMA 5? No pomoci pnpdump,
isapnp a zavedeni zvuku jako modulu. OK. pnpdump > /etc/isapnp.conf, editace
isapnp.conf a nastaveni DMA 0 = 1, DMA 1 = 5, nastaveni zvuku
v /etc/conf.modules a restart stroje. Uh, SB16 (4.16) detected, OPL3
detected,vsechno vypada OK. Pokud chci neco prehrat nejde to, lepereceno se
to tvari jako ze jde, ale jinak to nende. Priklad 'play ...'hraje, ale bedny
mlci. Kdyz pustim x11amp a chci neco prehrat, nejde to a potom kdyz zkusim
play hlasi to, ze /dev/dsp je busy. Nemate nekdo tuto zvukovku a jak vam
pracuje?

  Na konci tohoto majlu posilam soubory /etc/conf.modules, /etc/isapnp.conf a
vypis z /dev/sndstat.

  Jakakoli rada bude vitana.

    Robert

P.S. System: Apollo, Kernel: 2.2.1

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/

              Welcome to hell! Here's your copy of Windows 98!

                            Linux & ISO8859-2