SB16 VibraX PnP

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Středa Únor 10 12:48:56 CET 1999

Dobry den,

On Wed, Feb 10, 1999 at 12:33:47PM +0100, Robert Vojta wrote:

> Zdravim,
>   mam vyse zminovany %SUBJ a mam s nim nasledujici problemy. Prodava se jako
> 100% compatible with SB16.
>
>   Kdyz jsem v BIOSu zapnul, ze nemam PnP OS tak mi nastavil zvukovku na DMA 1
> a 3. Ostani nastaveni sou v tehle situaci irelevantni. Potiz je v tom, ze
> druhe DMA ma byt 16-bitove a to jsou pouze 5,6,7. Takze sem to vypnul a
> zkusil jinak. Jak donutit SB16 PnP aby mel druhe DMA 5? No pomoci pnpdump,
[...]

Obavam se, ze prave typ Vibra16X se sice tvari jako SB16, ale pouziva pro
DMA pouze 8-bitove kanaly.

>     Robert

                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka
--
"MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten years
of careful development."