iomega zip

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Středa Únor 10 13:10:08 CET 1999

Zdravim,

> 1.zkompiloval sem si jadro 2.2.1 a zakompiloval sem do jadra
podporu
> ppa i imm pro IOMEGA zip. Kdyz linux startuje pise ze nasel ZIP na
> /dev/sda, a kdyz ho chci pripojit musim pouzit /dev/sda4 (na starem
> kernelu, kde sem to mel jako loadeable module mi po "insmod ppa" vypsal ze
> je na /dev/sda4). Jak mam zjistit kde ZIP presne je ?

Zip bezi cez scsi wrapper po paralelnom porte. Tvari sa ako prve scsi
zariadenie, cize /dev/sda. Tym /dev/sda4 sa nedajte zmiast, je to
cislo particie na /dev/sda (4). Je to kvoli kompatibilite s
Macintoshom. mountu treba vzdy (v oboch jadrach) zadat /dev/sda4.

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz