iomega zip

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Únor 10 14:18:45 CET 1999

> Dobry den,
>
> 1.zkompiloval sem si jadro 2.2.1 a zakompiloval sem do jadra podporu
> ppa i imm pro IOMEGA zip. Kdyz linux startuje pise ze nasel ZIP na
> /dev/sda, a kdyz ho chci pripojit musim pouzit /dev/sda4 (na starem
> kernelu, kde sem to mel jako loadeable module mi po "insmod ppa"
> vypsal ze je na /dev/sda4). Jak mam zjistit kde ZIP presne je ?

To je asi nedorozumeni: ZIP je /dev/sda - tedy prvni SCSI disk. Na
tom disku jsou nejake partitions (/dev/sda1, /dev/sda2 atd.).
Standardni zpusob ZIPky (tak, jak ji vytvareji IOmegacke nastroje pro
Dos/Win) je ten, ze je na ni jedina partition, a to s cislem 4, a ta
je FAT (vfat?). Muzete ji klidne fdiskem smazat, udelat si misto ni
treba /dev/sda2 a ten naformatovat jako ext2 - akorat si pod
windowsama moc nepoctete...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz