fvwm95 - konfigurace?

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Středa Únor 10 15:17:48 CET 1999

Dobry den,

On Wed, Feb 10, 1999 at 02:37:17PM +0100, Michal Hajek wrote:
[...]
> coz bude asi muj pripad, nebot prislusny adresar
> existuje a jsou v nem jakesi soubory
> fvwm2rc.neco.m4. Bohuzel ale nevim co je
> makrojazyk m4.
> Zkousel jsem man fvwm95, X window howto, ale
> bezvysledne.

Nejake informace se daly najit v 'man AnotherLevel' (v RH 5.2)
Princip uzivatelskeho nastaveni pri pouziti AnotherLevelu je velmi jednoduchy:
Staci zkopirovat patricnou cast konfigurace nasledovne:
  $ cp fvwm2rc.neco.m4 ~/.fvwm2rc.neco
Tedy pridat na zacatek jmena souboru tecku a vynechat priponu .m4

> Diky Michal
                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka
--
"MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten years
of careful development."