Zablokovana instalace ?

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Únor 10 16:45:17 CET 1999

> Zkus pridat pamet. Mel jsem tentyz problem i na 486/66.
> Jen jsem pridal pamet hned se to rozbehlo.

Potvrzuji; kdyz jsem na 486/33 s 8MB a CD x2 mechanikou instaloval
RH5.1, tak to bylo asi na sest hodin. (V zivote jsem jeste nevidel,
aby program swapoval na CDcko, a doufam, ze to vickrat neuvidim.) Pri
opakovane instalaci, jiz s 12MB, to byla otazka par desitek minut.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz