(++i)*(++i)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 10 16:12:41 CET 1999

Dne 10. 2. 1999 Petr Novotny napsal:

> Mimochodem, ted jsem si vyzkousel ten druhy programek pod MSVC a
> vysledek je zalostny. Co byste rekli, ze vytiskne nasledujici
> programek?
>
> #define _ -F
>
> int main()
> {
>  int F=0;
>  printf("%d",-_);
>  return F;
> }
>
> Jestli si myslite, ze -1, tak si myslite totez co ja, ovsem neco
> jineho nez Microsoft. (Mimochodem, pokud si v MSVC necham nejdriv
> [...]

Tak to je v MSVC neco spatne, protoze kdyz nic jineho, vysledek by to IMHO
melo davat stejny. Nicmene egcs i gcc vraci v obou pripadech 0, protoze
makra preprocesor vklada s jednou mezerou na kazde strane. Ovsem jestli to
tak ma byt, to fakt nevim....

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz