SiS 6326 a X-y

Jan Kurik kurik na reax.cz
Středa Únor 10 18:12:12 CET 1999

>Uz dlhsie sa trapim s rozbehanim X-ov pre SiS 6326 s 64bit 3D AGP Graphics
>Accelerator.
>
>Mam RedHat 5.2 a instaloval som najnovsie rpm-ka XFree86 3.3.3.1-1. Tu je
>zahrnuta aj karta SIS 6326 Pro AGP
>
>Stale vsak dostavam X iba v rozliseni 320x200 (unknown chipset, chipset
>generic). Budem vdacny za akukolvek radu, ako sa pohnut dalej.

    Ja jsem na pouzil na tuto kartu Xserver od SuSE a nemel jsem s
rozbehnutim vubec zadne problemy (1024x768x24bpp). To co je v XFree86
3.3.3.1-1 by mela byt zakomponovana ta SuSE verze, takze by to melo chodit,
ale zkuste pro jistotu ten SuSE Xserver. K nalezeni je na jejich firemnim
serveru, presnou adresu ted z hlavy nevim.

Jan Kurik <kurik na reax.cz>