problemy s ppp0 /// LONG - diky prilozenemu ppp.log

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Únor 10 19:27:16 CET 1999

zdenek nemec wrote:
> porad tady valcim s pripojenim k isp pres ppp a uz opravdu nevim co
> stim, nastavil sem vsechno uplne znova podle ppphowto a dalsich rad, ale
> porad se mi nedari navazat spojeni - respektive ifconfig nikdy neukaze
> zaznam ppp0 ... nevite kde je problem? /prikladam ppp.log z meho posl.
> pokusu/ snazim se pripojit(czcom) pomoci pap ale nevim co v ppp.log znamena:
> rcvd [LCP ConfReq id=0x3b <asyncmap 0xa0000> <auth chap 05> <magic
> 0x68e493e3> <pcomp> <accomp>] neche to pomne spis chap????? kde najdu popis
> pripojeni pomoci chap?

Format souboru je imho stejny jako pro PAP, tj. klient server heslo ip_adresy.

BTW - nemate nastaveny pppd, tak, ze vyzaduje autentifikaci po serveru vaseho
providera? (parametr noauth). Nesnazite se mu vnutit vlastni IP adresy?

David Kuzela

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]