SB16 VibraX PnP

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Středa Únor 10 20:41:29 CET 1999

On Wed, Feb 10, 1999 at 12:48:20PM +0100, Robert Vojta wrote:

> Neni, je tam primo napsano 'Creative Sound Blaster 16 Value Plug and Play' a
> zadne radio to na sobe nema a ja si myslim ze ta zvukovka taky nema 16-bit
> dma, protoze ani v tom blbym Wiru95 nejde nastavit.

Tiez som mal problemy s touto ZK. V praci mam 1ks taky a doma tiez. Doma sa
mi to podarilo uplne bez problemov nainstalovat (jadro 2.0.36, sndconfig
upravil conf.modules a /etc/isapnp.conf - to som este rucne doeditoval
nakolko mam aj ine PnP veci; v BIOSE je PnP zapnute). Teda aspon doma. V
praci som s hrozou zistil ze ZK nejde 16bit DMA ani pod W95 ani pod Linuxom.
A to ani v uplne roznych PC (IBM/noname :)). Domnievam sa teda, ze tento typ
ma vyrobne chyby (aspon niektore serie). V praci som to vyriesil teda tak,
ze som ju povazoval za SB pro (8bit stereo) a hoci sndconfig ju zdetekoval
ako SB16, nanutil som mu Sb pro a odvtedy hra x11amp, realaudio atd. Sice to
do syslogu posiela hlasku ze "16bit DMA not configured" (alebo nieco
podobne) ale to ma netrapi. Ak by ste mali problemy obrate sa na mna
sukromnou postou.
--
Branislav Vartik
oddelenie komunikacii