je GPL v Ceske Republice neplatna?

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Středa Únor 10 20:47:20 CET 1999

zdravim,

kolega se mne snazi presvedcit, ze General Public License je v Ceske
Republice neplatna, alespon nektere jeji casti, protoze se pry v CR
nelze vzdat autorskych prav (tak to je mozne, ale o vzdavani se prav
jsem v GPL nenasel jedinou zminku), ale hlavne proto, ze:

autor podle ceskych zakonu vzdy ruci za software a tohoto ruceni se
nelze zbavit ani prohlasenim o tom, ze software pouzivate na vlastni
riziko

a to se mi zda mozne, cetl jsem uz nekolik clanku ve kterych byl
Microsoft obvinovan ze jejich klauzule o zaruce v EULA je v CR neplatna,
protoze viz. vyse.

neni mezi nami nejaky pravnik ktery by mi poradil jak kolegu obratim na
pravou viru?

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan