Sendmail 8.9.3 + RedHat

Josef Kulhanek kulhanek na srv.cz
Čtvrtek Únor 11 08:14:48 CET 1999

>No moment, sendmail jsem sice uz davno zahodil, ale jestli se
>nepletu, tak v sendmail...rpm byla binarka, v sendmail-doc...rpm byla
>dokumentace a v sendmail-cf...rpm byl strom pro m4 se vsemi temi
>FEATURE a HACK definicemi.

Ja jsem si zkompiloval verzi 8.9.3. Pak jsem zjistil, ze je potreba jina
verze cf souboru ( level 8) nez, kterou jsem mel predtim. Tak jsem se po tom
pidil, ale v te distribuci, kterou jsem kompiloval jsem nenasel soubory na
vykompilovani cf souboru pro RedHat, prestoze tam byly pro jine Unixy. Pak
jsem nasel u stareho sendmailu soubory redhat.mc a redhat.cf z ktery si
pomoci makrokompilatoru m4 muzu udelat cf soubor pro RedHat. Jak si ale
udelat cf soubor pro verzi 8.9.3 jsem nezjistil. Je to tedy tak, ze si ho
musim napsat ??? Nasel jsem totiz nejake stranky na kterych se da
vygenerovat cf soubor pro ruzne OS a verze sendmailu. Bohuzel jsem nasel jen
v .jp takze jsem si moc nepocetl. Nevi nekdo o nejake v anglictine?