X server a windows 95/98. Jak na to...

Jiri Vesely vesely na Panurgos.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Únor 11 12:02:00 CET 1999

On Tue, 9 Feb 1999, Jan Havlicek wrote:

> MOhl bych vedet jak.. pripade nejake dalsi veci o konfigurovani tohoto
> sw. Celkem je mi sympaticky, ale chtel bych toho o nem vedet vic, a
> nejak jsem k omu nenasel rozumnou dokumentaci.
>
> Honza

Dobry den

Fonty se doplnuji bohuzel maualne. Ani jsem nezkousel, jestli zvladne .gz
zapakovane; tady v ucebne jsem to udelal drasticky - do fontoveho adresare
MI/X jsem nakopiroval rozbalene fonty a rucne doplnil (nakopiroval bloky
textu) Fonts.dir a Fonts.ali. Asi to pujde i elegantneji, ale v te dobe
jsem nemel cas to zkoumat a ted to chodi tak neni duvod.

Stejne je to s dokumentaci - precetl jsem MI/X FAQ a to mi bohate stacilo.

Jen bych podotkl, ze pri staru pouzivam primo xs.exe, protoze stejne
poustim fvwm2 z linuxu a nezobrazuje se ta uvitaci obrazovka o
Microimages.

Jak tu nekdo nadhazoval VNC - myslim, ze to je o necem zcela jinem; VNC
pouze umoznuje zobrazovat (a eventuelne ovladat) cizi desktop. Ten je jen
jeden v kazdem okamziku. Vzhledem k zatezi site je navic pouzitelny jen
pro nekolik (2 az 3) pocitace. Pro 10 a vice nema zadny vyznam, i kdyz by
to bylo idealni pri vyuce pro predvadeni.

Jirka

					Jiri Vesely
					Stavebni fakulta CVUT Praha
					e-mail://vesely@Panurgos.fsv.cvut.cz